maandag 18 juni 2012

Het eerste begin!

Hier is het dan, mijn eerste berichtje op mijn Blog. Het was en is nog een hele puzzel om uit te zoeken hoe je een Blog begint. Maar..hup... we gaan het proberen.
Ik ben zelf opzoek naar echte dingen, echte contacten. Dus ik stond altijd een beetje sceptisch tegenover social media, virtuele contacten, vrienden en twitter berichten. Maar geïnspireerd door Nisandeh Neta, ben ik me er meer in gaan verdiepen.
Net zoals iedereen loop ik vaak met ideeën rond. Ideeën, gedachten die ik deel met mensen om me heen. En daar blijft het vaak bij. Ik wil graag met mijn blog deze ideeën en gedachten delen. Ik hoop dat het interessant is voor anderen om te lezen en dat er op gereageerd zal worden, zodat ik op mijn beurt weer geïnspireerd wordt door jou.


Let the blog begin!

Groet, Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten